Ne revine bucuria in ochi !

Image

Dupa ce mai intai scoaseram supapa de refulare . Dumnica a primit ultima aplicatie cu citostatic . Era incarcata emotional , am simtit-o , m-am foit putin in mine , si am prins momentul in care am tras dopul ; i-am spus in ca ma gandesc la cat de greu i-a fost in timpul acestui tratament si alte acele . A iesit presiune mare ; a plans mult , am continuat sa scociorasc ca sa de-a drumul la cat mai multa durere . A plans ! A plans ! atat putea spune -Keine normale Leben! keine Kindheit ! ( N-a fost viata normala ! N-a fost copilarie ! ) iar astea erau cuvintele ei fara inspiratie de la mine . Cand am observat ca nu se poate opri si ca se descatuseaza furia intr-ucat se stergea cu servetele la ochi si apoi le arunca in toata camera cu furie . Am zis bine! hai sa dam drumul la furie ; si am inceput sa cert perna si patul si cearceaful , i-a placut . A luat un pix si a mazgalit toate mastile de gura care le avea , a dat cu pumnii in pat si perna pana a obosit . Dupa aia s-a lasat linistea ….Peste doua ore canta Wie schöne Leben wird !!!!! Ce viata frumoasa va fi !

Poate unora li s-ar parea deplasat . insa traumele acumulate asa , ne blocheaza sufletul , partea noastra emotionala si ne modifica astfel comportamentul si puterea de a relationa cu ceilalti . A doua zi dupa ce a fost bine am tinut sa-i reamintzesc ca patil si celelalte lucruri de acolo au fost totusi si bune pentru ca au ajutat-o sa lupte cu boala .

Ne-am externat fericiti si multumitori lui Dumnezeu ca s-a incheiat cu bine . Mai avem cateva controale si scoaterea cateterului . Imi doresc sa scriu despre taota aceasta poveste si mai ales acum la capat de drum pot dezvalui mai pe larg din secretele cu ajutorul carora  sangele Theodorei a ramas mereu in parametri nesperati tocmai si pentru ca hemoglobina nu a scazut sub 9,7 timp de 10 luni de zile . Mama Theodorei are habar de asta ! Pentru cxa atunci cand i-a fost foarte greu de oboseala si durere a ramas receptiva la noutati si nu s-a lasat pe tanjeala cu dieta copilului . Acum se odihneste putin si sper ca in curand va scrie .

4 gânduri despre „Ne revine bucuria in ochi !

  1. si eu va felicit pt capatul drumului asta. Acum incep zeci de noi drumuri pt voi
    Si pt articolul sensibil, plin de emotii.
    Si pt ca ati infrant micul balaur cu care altii refuza si sa lupte.
    Si pt ca ati impartasit acest drum cu noi. Poate suna de slaba calitate, dar reusitele voastre dau sperante, dau o noua imagine/perspectiva si noua …

Lasă un răspuns

