Posibile explicatii ale crizei de identitate a poporului roman

Se potriveste zic eu aceasta ilustratie pe care am notat-o aici mai de mult http://ganduripebigudiuri.blogspot.de/2011/04/ce-esti-vultur-sau-gaina.html .

 

Interesant de aruncat un ochi pe acest documentar

http://www.youtube.com/watch?v=m0QE2hZgp-0&feature=player_embedded

10 gânduri despre „Posibile explicatii ale crizei de identitate a poporului roman

  1. Bine te-am regasit Alm, ma bucur ca toate sunt bine la voi.
    Am niste probleme cu blogul, mi-au disparut unele chestii, au aparut altele, bine ca am reusit sa te pun pe lista!
    Bucurati-va de primavara!

    • Multumim! incercam sa facem asta .

      Cat despre pusul pe lista , multumesc, mukt , aici pe word inca nu am deslusit toate butoanele ca sa imi fac lista de bloguri . Sper curand sa rezolv si eu.

  2. Hristos a inviat!

    Apropos de personalitatea poporului roman, eu consider ca poporul roman e un popor tanar. Unirea de acum nici 200 ani e timpurie, cerneala s-a uscat pe hartie, dar oamenii inca au unicitatea lor. Da, au personalitatea lor bucovinenii, care sunt diferiti de moldovenii de jos, iar unii abia se inteleg la limba cu banatenii/dobrogenii etc. Unde sa fie identitate???
    In plus, comunismul a incercat o uniformizare cu forta, aducandu-mi in fundul Moldovei o profesoara unguroaica, si invers. Acum, la 20 ani dupa revolutie, la 20 ani dupa perioada trista in care toti eram cu aceeasi geaca gri, si cu acelasi salam pe masa, omul simplu incearca cu greu sa isi descopere propria identitate. De unde indentitate poporului? intregului? de unite unitate???

    Mult timp am ras de filmele americane, de presedintii americani ce amintesc de prea multe ori: NOOOOI, POPOrul american, (cu mana pe inima, si steagul fluturand) etc. Noi nu avem asta. Si ne lipseste!!. Nici in suflet, nici in ratiune, nici la conducatori, nici in media. Am ramas cu impresia ca media romaneasca doreste doar mentinerea tensiunii, starii de isterie, agitatie, presiunii pe fiecare om. Am plecat de ceva timp din Ro, si inca apasa pe mine…

    Eu dau vina in primul rand pe cei ce controleaza imaginea romaneasca. DNA, presa, parlament, angajatii de la stat. Dar si pe fiecare roman – ne complacem, ne plangem ce tara de rahat, dar nu facem nimic. Deseori uitam ca si altii au rahati, dar…i-au spalat, scotand ceva de sub el.
    P.S. pt inceput, Bucurestiul trebuie sa scape de rahatii de caine de pe strada.

  3. Alm, m-am gandit si eu deseori la voi… Aseara mai mult ca oricand. Sper ca sunteti bine si ca v-a furat primavara!

Lasă un răspuns

